مطالب مرتبط:
طرز تهیه تاس کباب به| مگه غذا خوشمزه تر از این داریم؟
ویدیو/ زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
گزارش ویژه از تبریز: برد تقدیم به یک نفر!
عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
نقی زاده: گلم را به خانواده ام تقدیم می کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12:302024-04-27اقتصادي

شهر را تقدیم تاس اندازها نکنیم


ما امروز در عصر برندها و هلدینگ های غول زندگی می کنیم؛ در عصری که تبلیغات ابایی از دروغ گفتن ندارد و به نظر می رسد فروش و سود برای چنین دنیایی به امری مقدس بدل شده، - تابلوهای تبلیغی بخت آزمایی در شهر چه تناسبی با شعار سال دارد؟  شهر را تقدیم تاس اندازها نکنیم ما امروز در عصر برندها و هلدینگ های غول زندگی می کنیم؛ در عصری که تبلیغات ابایی از دروغ گفتن ندارد و به نظر می رسد فروش و سود برای چنین دنیایی به امری مقدس بدل شده، بنابراین معلوم است که شرکت های بزرگ می توانند ادعاهای زیادی را روی بیلبوردهای شهری مطرح کنند؛ ادعای اعطای جوایز و نظایر آن و به این ترتیب از فضای شهری به عنوان پلی برای ورود به فضای روانی و ذهنی شهروندان استفاده کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوان نوشت: فقط کافی است کد روی چوب بستنی را به فلان شماره پیامکی بفرستید تا پشت فرمان فلان خودروی شاسی بلند روز آلمانی با آن رنگ قرمز هیجانی بنشینید.

به همین راحتی! فاصله شما با آن خودروی آلمانی فقط یک شماره پیامکی است و البته این منطق روی بیلبوردهای شهری و بین شهری در تهران و حد فاصل تهران تا شهرهای اقماری اطراف پایتخت تکرار شده است، آیا این منطق با رویکردی که کشور قرار است در رشد تولید دنبال کند، تناسبی دارد؟ نه! اما آیا می توان نادیده اش گرفت، طوری که انگار آب از آب تکان نخ


برچسب ها: دروغ گفتن - خودروی شاسی بلند - تبلیغات - هلدینگ - زندگی - تقدیم - امروز
آخرین اخبار سرویس:

شهر را تقدیم تاس اندازها نکنیم

شهر را تقدیم تاس اندازها نکنیم