مطالب مرتبط:
بیشترین ماموریت های اورژانس، برای حوادث موتورسواری است + فیلم
جاده چالوس فردا یک طرفه می شود
پرترددترین جاده کشور اعلام شد
پرترددترین جاده کشور کجاست؟
پرترددترین جاده کشور کجاست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:102024-05-09سياسي

نوین شهر صدرا نیازمند جاده، مدرسه، اورژانس و آرامستان


عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز از شهر جدید صدرا می گوید برخلاف آنچه تصور می شود شهر جدید صدرا از نظر زیرساختی مشکلاتی داشته و در بخش های متعددی نیاز جدی به اعتبارات و کمک مسئولان دارد.

- ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز از شهر جدید صدرا می گوید برخلاف آنچه تصور می شود شهر جدید صدرا از نظر زیرساختی مشکلاتی داشته و در بخش های متعددی نیاز جدی به اعتبارات و کمک مسئولان دارد.

مرتضی زارع در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شهر صدرا دومین شهر بزرگ استان فارس است که به عنوان پایلوت طرح اقدام ملی شهر شیراز، جمعیت سر ریز این شهر را در بر دارد، گفت: نزدیک به 200 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند و با توجه به 20 هزار واحد اقامتی در دست ساخت، این جمعیت در چندسال آینده به 400 هزار نفر و در چشم انداز 20 ساله، به بیش از 600 هزار نفر خواهد رسید.

وی افزود: صدرا اولین شهر جدید کشور است که ناوگان حمل و نقل خود را رایگان کرده است و در بین تمامی شهرهای کشور نیز پس از مشهد، دومین شهری است که این کار را انجام داده است، اما مساله حمل و نقل صدرا با رایگان شدن، حل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز در خصوص وضعیت جاده قره پیری اظهار کرد: این جاده که در کمیسیون نامگذاری به امام خامنه ای تغییر نام داده است، 10 کیلومتر مسافت دارد که 7 و نیم کیلوم


برچسب ها: شهر جدید صدرا - صدرا - شهرستان شیراز - شورای اسلامی - جدید - هزار - اعتبارات
آخرین اخبار سرویس:

نوین شهر صدرا نیازمند جاده، مدرسه، اورژانس و آرامستان

نوین شهر صدرا نیازمند جاده، مدرسه، اورژانس و آرامستان