مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 21:502024-04-27اقتصادي

ضرب الاجل به پاستور


آن طور که به نظر می رسد، فشارها به دولت در پی نوسانات و بالا رفتن قیمت ارز در کشور و تاثیر آن بر گرانی مایحتاج مردم از اکتفا کردن مجلسی ها به چند تذکر در صحن علنی فراتر رفته و حال دیگر علاوه بر هشدارهای روزانه به تهدیدهای محترمانه تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه سازندگی، محمدباقر قالیباف که با وجود هجمه هایی که طی چهار سال ریاستش از طرف دولتی ها متحمل شد، حال در یک ماه باقی مانده ریاستش بر پارلمان میدان تازاندن دولتی ها را تنگ تر کرده است و آخرین اولتیماتوم ها را به دولت سیدابراهیم رییسی و کابینه اش می دهد.

این را می توان از آخرین نشست پارلمان و دولت متوجه شد.

ماجرا از این قرار است که در دومین نشستی که با حضور قالیباف و دولتمردان سیدابراهیم ردیسی درخصوص مسائل ارزی برگزار شد، رییس مجلس که مشخص نیست آیا در مجلس جدید هم بر صندلی ریاست تکیه خواهد زد یا خیر، آخرین هشدار را به دولت سیزدهم داد و از دولت خواست تا به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز را ارائه کند.

رییس پارلمان همچنین تا روز یک شنبه به قوه مجریه مهلت داد تا آخرین برنامه اش را در این باره ارائه دهد و در صورت تاخیر، مجلس منتظر نخواهد ماند و طرح مورد نظر پارلمان را ارائه می دهد زیرا مجلس در دو جلسه ای که با دولتی ها گذاشته، رویکرد اق


برچسب ها: دولت - سیدابراهیم - محمدباقر قالیباف - سیدابراهیم رییسی - ریاست - آخرین - پارلمان
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل به پاستور

ضرب الاجل به پاستور