مطالب مرتبط:
حماس: مقاومت در غزه در مقابله با جنگ جهانی موفق عمل کرد
حماس: مقاومت در غزه یک «جنگ جهانی» را شکست داد
معاون سیاسی استاندار فارس: تقویت نقش آفرینی گروه های جهادی در دستور است
دانلود فیلم جنگ جهانی سوم
مقاومت در غزه یک «جنگ جهانی» را شکست داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 23:302024-05-12سياسي

گروه های جهادی در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در جنگ های مختلف همچون جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت، همواره خط مقدم را حفظ کرده اند و امروز نیز در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند.

- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در جنگ های مختلف همچون جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت، همواره خط مقدم را حفظ کرده اند و امروز نیز در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی در آیین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در سالن همایش های بین المللی دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در قلب خبیث جبهه استکبار هم جای پیدا کرده است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: بعد از عملیات وعده صادق، جنبش و خیزش دانشجویی جدیدی در دانشگاه های آمریکا و اروپا شکل گرفت و این نشان دهنده سرعت بالای تغییر و تحولات در جهان است.

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: امروز که ما داعیه داران رویکرد و عمل جهادی هستیم، باید از سایرین یک قدم جلوتر باشیم؛ یعنی به معنای واقعی، پیش رونده و پیش برنده تر از دیگران در زمینه های مختلف عمل کنیم.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج سازندگی - سازمان بسیج سازندگی - رییس سازمان بسیج - سازمان بسیج سازندگی کشور - استکبار جهانی - بسیج سازندگی - جنگ رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند

گروه های جهادی در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند