مطالب مرتبط:
انتخابات الکترونیک در کدام حوزه های انتخابیه برگزار می شود؟
انتخابات الکترونیک در کدام حوزه های انتخابیه برگزار می شود؟
صفر تا صد انتخابات الکترونیک در حوزه های انتخابیه قائمشهر
انتخابات دور دوم هر سه حوزه آذربایجان شرقی الکترونیکی برگزار می شود
دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 22:152024-05-02سياسي

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه ها برگزار می شود؟


سخنگوی ستاد انتخابات کشور از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: این دور از انتخابات مجلس در روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگویی با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برپایی انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این دور از انتخابات در 15 استان کشور برگزار می شود، در 22 حوزه انتخابیه 11 هزار و 500 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

  وی افزود: انتخابات 21 اردیبهشت، در 8 حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قائم شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

 سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت بروز اختلال و مشکل در روند برگزاری انتخابات الکترونیک، چه تدبیری اتخاذ شده، اظهار کرد: وزارت کشور برای این 8 حوزه، تعرفه کاغذی هم ارسال کرده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شیوه رأی گیری در آن حوزه تغییر خواهد کرد.

نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟ اسلامی با اشاره به شکل برگه تعرفه های رأی، گفت: در مرحله اول به دلیل برگزاری همزمان ان


برچسب ها: انتخابات - سخنگوی ستاد انتخابات کشور - ستاد انتخابات کشور - حوزه انتخابیه - ستاد انتخابات - برگزار - الکترونیک
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه ها برگزار می شود؟

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه ها برگزار می شود؟