مطالب مرتبط:
تصویری دردناک از لحظه انتقال دانش آموزان کنکوری روستای های مرزی توسط ارتش به جلسه کنکور + عکس
سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
دستگیری 4 نفر سر جلسه کنکور
دستگیری 4 نفر سر جلسه کنکور
دستگیری 4 نفر سر جلسه کنکور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-04-26اجتماعي

بازداشت 4 نفر سر جلسه کنکور


«4 مورد بازداشت داشتیم و این نشان می دهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، - 4 مورد بازداشت داشتیم و این نشان می دهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

رییس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود 50 داوطلب در مناطق سیل زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود 501 هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می کنند و بیشتر داوطلبان، خانم ها هستند.

  وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود 50 داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن ها برگزار می کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.


برچسب ها: سازمان سنجش - آزمون - مورد - سازمان - آزمون سراسری - رییس سازمان - بازداشت
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 نفر سر جلسه کنکور

بازداشت 4 نفر سر جلسه کنکور