مطالب مرتبط:
اینترنت در روزهای کنکور قطع می شود؟
اینترنت در روز های کنکور قطع نمی شود
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی شود
اینترنت در روزهای کنکور قطع می شود؟
اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 07:402024-04-25اجتماعي

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی شود؟


به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رییس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود؛ - به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رییس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود؛ مسئله ای که رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات هم به آن اشاره و اعلام کرد در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئله قطع اینترنت همزمان با برگزاری کنکور سراسری اگرچه در گذشته هم مطرح شده بود اما به صورت جدی در سال 1401 برای برگزاری نوبت اول کنکور مطرح و اجرا شد.

پس از اعلام این خبر توسط معاون امور آزمون های سازمان سنجش، مسئولان از جمله وزیر علوم هم موافقت خود را با اجرای این روش جهت رعایت حقوق داوطلبان اعلام کردند.

اگرچه مطرح شدن این موضوع حواشی بسیاری به همراه داشت اما در نهایت پس از موافقت ها و مخالفت ها قرار شد اینترنت همراه به صورت نقطه ای (مناطق نزدیک به حوزه های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.


برچسب ها: اینترنت - برگزاری - کنکور - سازمان سنجش - حوزه های امتحانی - وضعیت اینترنت - آزمون سراسری
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی شود؟

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی شود؟