مطالب مرتبط:
چرانباید طلای دست دوم بخریم؟
فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها | کدام رمز ارز را بخریم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:552024-05-12فناوري

از کجا گیم پس بخریم؟


ایکس باکس گیم پس یک کتابخانه اشتراکی از بازی های مختلف است که بیش از 25 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، این سرویس اشتراکی توسط ایکس باکس و مایکروسافت راه اندازی شده و خیلی ها آن را آینده دنیای گیمینگ می دانند، گیم پس در چند سطح عرضه شده که محبوب ترین آن گیم پس آلتیمیت است و به شما اجازه می دهد به خیلی از بازی ها دسترسی کامل داشته باشید و حتی بتوانید عناوین شرکت یوبیسافت و الکترونیک آرتز را هم تجربه کنید و چه چیزی از این بهتر؟ بهترین راه برای خرید game pass این است که ما از یک فروشگاه با سابقه این کار را انجام دهیم.

سایت ایرانیکارت خرید گیم پس در سطوح مختلف را با یک قیمت مقرون و به صرفه برای شما انجام می دهد و با تحویل سریع این محصول به شما، کاری می کند که بتوانید از دنیای گیم لذت بیشتری ببرید.

تمامی سطح های ایکس باکس گیم پس در ایرانیکارت در دسترس بوده و شما می توانید با توجه به نیازهای خود یکی از اشتراک های گیم پس را خریداری کنید.

دلیل محبوبیت گیم پس در ایران بالا رفتن قیمت دیسک بازی ها و به طور کلی هزینه های گیمینگ باعث شده کاربران به سمت راه هایی ارزانتر قدم بردارند، ایکس باکس گیم پس هم یکی از این راه های میان بر و ارزان است که هزینه کلی گیمرها را به شدت کاهش می دهد، شما با خرید game pass به مجموعه ای بزرگ از بازی ها دسترسی خواه


برچسب ها: گیم پس - ایکس باکس گیم پس - ایکس باکس - ایرانیکارت - اشتراک - الکترونیک آرتز - دنیا
آخرین اخبار سرویس:

از کجا گیم پس بخریم؟

از کجا گیم پس بخریم؟