مطالب مرتبط:
برگزاری 190 برنامه شاخص طی هفته معلم در گلستان
برگزاری قریب به 35 برنامه در هفته معلم
500 برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
بیش از 500 عنوان برنامه در هفته معلم آذربایجان غربی برگزار می شود
برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه هفته کارگر در استان بوشهر خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:052024-04-30اجتماعي

برگزاری 400 برنامه طی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 برنامه به مناسبت هفته معلم در مناطق 13 گانه این استان پیش بینی شده و برگزار می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 برنامه به مناسبت هفته معلم در مناطق 13 گانه این استان پیش بینی شده و برگزار می شود.

محمد جمالی آرند روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته معلم با بیان اینکه شعار امسال به مناسبت بزرگداشت روز معلم همه مدیون توییم است، افزود: زیرساختها و توسعه هر جامعه ای مدیون معلمان آن است که معماران جامعه هستند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته معلم 400 برنامه در مناطق 13 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده و برگزار می شود، اظهار کرد: زنگ سپاس در بیش از سه هزار آموزشگاه این استان نواخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم یک معلم استان بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد، 8 معلم استانی و 94 معلمان نمونه شهرستانی و منطقه ای تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم خدمت ماندگاری به آموزش و پرورش شد، این خدمت رتبه بندی معلمان بوده که 12 سال به تاخیر افتاد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - هفته معلم - استان کهگیلویه - بویراحمد - اداره کل آموزش و پرورش - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 400 برنامه طی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری 400 برنامه طی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد