مطالب مرتبط:
توقیف محموله بزرگ کالای قاچاق در یک عملیات مشترک
توقیف 69 تن سیلیستین قاچاق در شاهرود
توقیف 69 تن سیلیستین قاچاق در شاهرود
مبارزه با قاچاق کالا در گلستان به نقشه راه پیشگیری نیاز دارد
فراخوانخودروسازی فورد برای 42 هزار خودروی شاسی بلند/ احتمال نشت سوخت و آتش سوزی موتور وجود دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-05-13حوادث

انتقال سوخت قاچاق از گلستان به سیستان/ 28 خودروی شوتی در یک ماه توقیف شدند


سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در ماه نخست امسال 163 فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده که ارزش کالا های مکشوفه حدود 549 میلیارد ریال برآورد می شود که از حیات تعداد پرونده ها 20 درصد کاهش و .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به استمرار فعالیت قاچاقچیان سوخت در این استان به مقصد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه نخست سال جاری 28 دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق توقیف شدند.

سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در ماه نخست امسال 163 فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده که ارزش کالا های مکشوفه حدود 549 میلیارد ریال برآورد می شود که از حیات تعداد پرونده ها 20 درصد کاهش و از نظر ارزش کالا ها 2 درصد افزایش داشته ایم.

وی ادامه داد: تعداد پرونده هایی که ارزش کالا های مکشوفه آن بالای 10 میلیارد تومان است 3 برابر شده است و یک فقره پرونده در خصوص جرائم سازمان یافته تشکیل شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان گفت: با وجود همه تلاش های در دست اقدام، مقوله قاچاق سوخت از گلستان به سمت سیستان و بلوچستان ادامه دارد و در این راستا در ماه نخست امسال 28دستگاه خودرو شوتی کشف شده که بیانگر افزایش حدود 5 برابر


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - پرونده - فرماندهی انتظامی گلستان - رییس پلیس امنیت اقتصادی - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سوخت قاچاق از گلستان به سیستان/ 28 خودروی شوتی در یک ماه توقیف شدند

انتقال سوخت قاچاق از گلستان به سیستان/ 28 خودروی شوتی در یک ماه توقیف شدند