مطالب مرتبط:
عیدی ویژه برای بازنشستگان کارگری در روز کارگر | تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
حقوق بازنشستگان| از آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تا جدیدترین وضعیت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان
غافلگیری شیرین اول هفته ای درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تغییر مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان در راه است | چقدر به حقوق بازنشستگان اضافه می شود ؟
افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومانی حقوق بازنشستگان در اردیبهشت 1403
عیدی ویژه برای بازنشستگان کارگری در روز کارگر | تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 17:352024-04-25اقتصادي

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!


در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات با مسئولان تأمین اجتماعی در خصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق آنها خبر داده.

- یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه های 15روز را می دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات این کانون با مسئولان تأمین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران خبر داده است.

نصرالله دریابیگی در این باره می گوید: در جلساتی که با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونین داشته ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کرده ایم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تورم 43.

6 درصدی موجود را پوشش دهد دوم آن که دراجرای ماده 41 قانون کار35 درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ نمایند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.


برچسب ها: بازنشستگان - تأمین اجتماعی - افزایش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - افزایش حقوق - اجتماعی - سازمان تأمین اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!