مطالب مرتبط:
خبر فوری برای دانش آموزان | تمام مدارس این شهرستان غیرحضوری شد
فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان را جدی بگیرید
حضور روحانیون مشاور در مدارس، پناهگاه دانش آموزان در مقابل بمباران شبهات است
مسابقات قرآن دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی برگزار شد
سرنوشت هولناک ضارب متواری دانش آموزان آملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-04-24اقتصادي

دانش آموزان امسال 3 نوع مهارت را فرا می گیرند


معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امسال 150 هزار نفر از دانش آموزان در قالب طرح مهارت آموزی 3 مهارت فنی، نرم و سواد دیجیتال را آموزش می بینند و 270 هزار نفر در قالب طرح «تاک» از آموزشهای مهارتی بهره مند می شوند.

- معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امسال 150 هزار نفر از دانش آموزان در قالب طرح مهارت آموزی 3 مهارت فنی، نرم و سواد دیجیتال را آموزش می بینند و 270 هزار نفر در قالب طرح تاک از آموزشهای مهارتی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسین شهریور درباره طرح هایی که در سال جاری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دنبال خواهد شد، گفت: یکی از راه های رسیدن به جهش تولید و رونق اقتصادی با مشارکت مردم توجه به آموزش و توسعه مهارت است چون سرمایه گذاری در آموزش و برنامه های توسعه مهارت می تواند به افراد کمک کند تا دانش و مهارتهای لازم را برای مشارکت در اقتصاد کسب کنند، علاوه بر این مهارت می تواند به بهره وری،نوآوری و رقابت بالاتر منجر شود و نهایتا جهش تولید و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از سازمانهای توسعه ای است که مسئولیت خطیری در حوزه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای معرفی به بازار کار دارد.


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - مهارت - سازمان آموزش فنی - آموزش - فنی و حرفه ای - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان امسال 3 نوع مهارت را فرا می گیرند

دانش آموزان امسال 3 نوع مهارت را فرا می گیرند