مطالب مرتبط:
پیگیری ویژه حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان در مجلس
ورود مجلس به ماجرای حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان
عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان هرچه سریعتر دستگیر شوند
عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان هرچه سریعتر دستگیر شوند
ورود مجلس به حمله مسلحانه به خانه جنگل بانان آملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:052024-04-20سياسي

عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان هرچه سریع تر دستگیر شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه حمله افراد مسلح به منازل جنگل بانان در آمل گفت: - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریع تر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان آمل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه حمله افراد مسلح به منازل جنگل بانان در آمل گفت: از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم هرچه سریع تر این افراد شناسایی و دستگیر شوند.

وی افزود: در عین حال از دستگاه قضایی نیز انتظار می رود این افراد را به اشد مجازات برسانند تا ضمن بازدارندگی از اقدامات مشابه متخلفان بدانند که هیچ مماشاتی در برخورد با متجاوزان به عرصه های طبیعی کشور صورت نمی گیرد.

رفیعی با اشاره به شکننده بودن طبیعت کشور گفت: متأسفانه زمانی که متخلفان با ممانعت نیرو های حفاظتی برای تخریب منابع طبیعی مواجه می شوند تصور می کنند با ایجاد رعب و وحشت می توانند به فعالیت های غیرقانونی خود بپردازند در حالی که قطعاً این امر با برخورد قاطع دستگاه های مسؤول مواجه خواهد شد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - حمله مسلحانه - نماینده مردم - شورای اسلامی - فراکسیون محیط زیست مجلس - رییس فراکسیون محیط زیست - افراد
آخرین اخبار سرویس:

عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان هرچه سریع تر دستگیر شوند

عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگل بانان هرچه سریع تر دستگیر شوند