مطالب مرتبط:
تخصیص زمین به 2 هزار و 187 متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر
گزارش تصویری رونمایی از طرح فرهنگی مهرواره در مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان
گزارش تصویری از جلسه سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با مسئولان روابط عمومی نهادها و ادارات و همچنین خبرنگاران با محوریت جهاد تبیین
شاخص فضای کسب وکار در استان بوشهر مناسب نیست
30 طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-23اقتصادي

طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی بوشهر گفت: طرح جهاد میدانی محققان در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در سطح استان ویژه فصل بهار با حضور کلیه محققین معین عملیاتی شد.

- ایسنا/بوشهر مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی بوشهر گفت: طرح جهاد میدانی محققان در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در سطح استان ویژه فصل بهار با حضور کلیه محققین معین عملیاتی شد.

شهریار مرشدی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته های تحقیقاتی به منظور ارتقاء بهره وری عوامل کشاورزی استان، طرح جهاد میدانی محققان در راستای عملیاتی کردن شعار سال و با هدف اشاعه دانش و یافته های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی وکیفی تولیدات کشاورزی، حفاظت، احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور کلیه محققین معین اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست محترم سازمان به واحدهای تابعه برای ارایه اولویت های محصولی، موضوعی مسایل مبتلا براساس سیاست های ملی و اولویت های استانی مشخص و سپس اولویت های زیربخشی، محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت می شود.

به گفته مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی بوشهر، طبق زمان بندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاههای حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری وبه کارگیری روش


برچسب ها: عملیاتی - کشاورزی - استان - محققان - میدانی - مشارکت مردم - تولید
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد

طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد