مطالب مرتبط:
زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
انگلیس حمله سایبری به وزارت دفاع این کشور را تایید کرد
حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
مصر: حمله به رفح تهدید شاهرگ حیاتی نوار غزه است
واکنش مصر به حمله اسراییل به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 19:402024-05-07بين الملل

روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به تهدیدات لندن مبنی بر احتمال حمله اوکراین به خاک روسیه با تسلیحات انگلیسی، اعلام کرد که مسکو در صورت وقوع چنین اتفاقی، - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به تهدیدات لندن مبنی بر احتمال حمله اوکراین به خاک روسیه با تسلیحات انگلیسی، اعلام کرد که مسکو در صورت وقوع چنین اتفاقی، حق حمله به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور را برای خود محفوظ می دارد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدهای لندن مبنی بر اینکه کی یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد، گفت: در صورت تحقق این امر مسکو حق دارد به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا اظهار داشت: در صورت عملی کردن چنین سناریویی، روسیه این حق را برای خود محفوظ می دارد که به آن پاسخ دهد و تاسیسات انگلیسی مستقر در اوکراین و خارج از مرزهای این کشور شامل تاسیسات نظامی، تسلیحات و غیره را هدف قرار دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه لندن استفاده از سلاح های بریتانیایی برای حمله به خاک روسیه را برای رژیم کی یف مشروع می داند، چیزی کاملاً احمقانه توصیف کرد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه روسیه - وزارت امور خارجه - روسیه - انگلیس - سخنگوی وزارت - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست

روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست