مطالب مرتبط:
(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه های اجتماعی شد
کشف 54 تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
عرضه لاستیک دولتی تاریخ گذشته در بازار!
پرونده مربوط به تحقق امر جهش تولید خارج از نوبت رسیدگی می شود
فروش یک خودروی جذاب خارج از سامانه یکپارچه 3 روز دیگر + شرایط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-05اقتصادي

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه ای


مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و 239 میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

- مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و 239 میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه 9 هزار و 471 حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش 619 میلیارد و 495 میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 619 میلیارد و 495 میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت 619 میلیارد و 495 میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و 238 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - روابط عمومی تعزیرات حکومتی - روابط عمومی - میلیارد - سازمان تعزیرات حکومتی - تعزیرات - روابط عمومی سازمان
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه ای

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه ای