مطالب مرتبط:
قرآن نقشه راه زندگی انسان است
بررسی ثمره تقوا در آیات قرآن
پوچتینو: خودمان راه پیروزی را به آرسنال نشان دادیم
جوانان فلسطینی آیات جهاد و شهادت را تفسیر می کنند
جوانان فلسطینی آیات جهاد و شهادت را در عمل تفسیر می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 12:402024-04-24سياسي

آیات قرآن نقشه راه را به ما نشان می دهند


گردهمایی تجلیل از خادمان قرآن کریم و مراسم اهداء جوائز برندگان مسابقه تلویزیونی پویش ملی «زندگی با آیه ها» در تکیه معاون الملک کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه گردهمایی تجلیل از خادمان قرآن کریم و مراسم اهداء جوائز برندگان مسابقه تلویزیونی پویش ملی زندگی با آیه ها در تکیه معاون الملک کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد میرزایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز(پنجم اردیبهشت) در این مراسم، با اشاره به اجرای طرح زندگی با آیه ها در رمضان امسال همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح که مختصرا مستورا نامیده می شود در جهت مانوس کردن جامعه با آیات قرآنی در برنامه اجرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح مستورا 150 آیه قرآن کریم که جزو پرتکرارترین موضوعات در لسان امامین انقلاب و سایر علمای شاخص بود انتخاب شد، افزود: طرح مستورا در یک بازه زمانی سه ساله اجرا خواهد شد و هر سال 50 آیه از آیات قرآنی مدنظر خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خواندن، انس گرفتن، حفظ کردن و عمل کردن به مفاهیم آیات از اهداف اصلی طرح مستورا است، گفت: چهار گام برای اجرای طرح مستورا طراحی شده که گام اول آن گفتمان سازی و آشنا کردن مردم با این آیات، گام دوم ایجاد انس با مفاهیم آیات، گام سوم حفظ کر


برچسب ها: تکیه معاون الملک کرمانشاه - کرمانشاه - مسابقه تلویزیونی - برندگان مسابقه - قرآن کریم - قرآن - مدیرکل تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

آیات قرآن نقشه راه را به ما نشان می دهند

آیات قرآن نقشه راه را به ما نشان می دهند