مطالب مرتبط:
مجله پژوهش تطبیقی حقوق اسلام و غرب منتشر شد
رییس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
فرصت های تهران و اسلام آباد
اسلام آباد: سفر رییس جمهوری ایران فرصتی برای تعمیق همکاری های همه جانبه بود
نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 13:102024-04-26سياسي

سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه جان، آبرو و زندگی می دهد تا کشور در عزت بماند و جانانه از حریم ولایت و اسلام دفاع می کند.

- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان: سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می کند ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه جان، آبرو و زندگی می دهد تا کشور در عزت بماند و جانانه از حریم ولایت و اسلام دفاع می کند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز (جمعه 7 اردیبهشت ماه) در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: دشمن باید بداند کسانی که بخواهند به کشور آسیب وارد کنند با واکنش نیروهای مسلح که آماده جانفشانی هستند، مواجه خواهند شد چون آنها در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می کنند.

وی به نقش تاثیرگذار سپاه در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: سپاه زاییده انقلاب، قرآن و اسلام بوده و برای حراست از کیان کشور یک مکتب الهی است.

او با بیان اینکه حفاظت از مکتب اسلام بر عهده سپاه پاسداران است، اضافه کرد: ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی جزو وظایف سپاه است؛ بصیرت انقلابی به معنای شناخت دشمن است و به این موضوع باید توجه داشت.


برچسب ها: نمایندگی ولی فقیه - دفتر نمایندگی - سپاه - زنجان - اسلام - نمایندگی - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می کند

سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می کند