مطالب مرتبط:
مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است/ افغانستان حقابه را می دهد؟
مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است
مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است
حضور نماینده 100 کشور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران/ نمایشگاه در تحقق شعار سال
دعوای 150 ساله بر سر حقابه هیرمند/ مردم ایران همه حقابه را می خواهند، نه بخش کوچکی از آن! طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد؛ احتمالا از ترس سیل! + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 15:002024-04-28سياسي

نماینده مجلس : مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است


اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی دهد بنابراین می طلبد دستگاه های متولی به این موضوع ورود جدی پیدا کنند و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود.

- اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی دهد بنابراین می طلبد دستگاه های متولی به این موضوع ورود جدی پیدا کنند و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود.

یک نماینده مجلس گفت: اکنون بخشی از آب رودخانه هیرمند منحرف می شود و در مسیر طبیعی رود ادامه مسیر نمی دهد بنابراین می طلبد دستگاه های متولی به این موضوع ورود و مسیرهای طبیعی انتقال آب هیرمند را تقویت کنند تا آب بیشتری به حوضه سیستان منتقل شود.

  محمد سرگزی در گفت وگو با ایلنا، درباره تامین آب در حوزه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما در این حوزه 2 بحث داریم یکی اینکه تامین آب شرب حتما باید از منابع داخلی تامین شود به همین دلیل پروژه هایی برای تامین آب شرب پایدار برای یک میلیون نفر جمعیت شمال استان سیستان و بلوچستان از چاه های تهلاب، دشت هامون، هرمک و بندان شروع شد.


برچسب ها: هیرمند - رودخانه هیرمند - مسیر - طبیعی - آب رودخانه - انتقال آب - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس : مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است

نماینده مجلس : مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است