مطالب مرتبط:
هشدار صریح روسیه به آمریکا / با آتش بازی می کنید
معلمانی که در مبارزه با محرومیت خود را به آب و آتش می زنند!
کشته شدن یک فرد مسلح به ضرب گلوله پلیس/او قصد داشت ساختمان مذهبی یهودیان را به آتش بکشد
معلمانی که در مبارزه با محرومیت خود را به آب و آتش می زنند!
آتش سوزی در تجریش، 6 نفر را مصدوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 08:152024-05-18بين الملل

زاخارووا: غرب با آتش بازی می کند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حملات اوکراین به مرزهای روسیه با استفاده از تسلیحات ناتو گفت غرب با این اقدام صرفا تنش ها را بیشتر و با آتش بازی می کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حملات اوکراین به مرزهای روسیه با استفاده از تسلیحات ناتو گفت غرب با این اقدام صرفا تنش ها را بیشتر و با آتش بازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشدار ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درحالی عنوان شده که اوکراین شدت حملاتش را علیه مناطق مرزی روسیه افزایش داده اما این حملات نه تنها کارساز نبوده بلکه کمبود نیرو و تجهیزات در میدان نبرد اوکراین، موجب شده تا این کشور سرزمین های بیشتری را از دست بدهد.

راشا تودی گزارش کرد، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خطاب به خبرنگاران گفته است: چهره هدایت کنندگان آمریکایی و بریتانیایی رژیم زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) پشت این حملات وحشیانه به وضوح دیده می شوند.

آنها نه تنها موشک های دوربرد و تسلیحات سنگین را به اوکراین می فرستند، بلکه به این کشور چراغ سبزی را جهت استفاده از این تسلیحات علیه روسیه می دهند.

زاخارووا خاطرنشان کرد: ما بار دیگر صراحتا به واشنگتن، لندن، بروکسل، سایر پایتخت های غربی و هم چنین کی یف که تحت کنترل آنها است، هشدار می دهیم و می گوییم که آنها با آتش بازی می کنند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه روسیه - اوکراین - روسیه - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه روسیه
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: غرب با آتش بازی می کند

زاخارووا: غرب با آتش بازی می کند