موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
پیدا شدن اجساد چهار مفقود سیل در فریمان
کشف اجساد سه اسیر اسراییلی در نوار غزه
واکنش حماس به ادعای اسراییل درباره کشف اجساد 3 اسیر صهیونیست
پوند انگلیس 73.100 تومان / قیمت لیر ترکیه، پوند انگلیس و سایر ارزها، 29 اردیبهشت ماه 1403 + جدول
واکنش حماس به ادعای اسراییل درباره کشف اجساد 3 اسیر صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-18بين الملل

تجزیه اجساد در سردخانه های بیمارستانیِ انگلیس


بازرسان گزارش کرده اند که اجساد در سردخانه های بیمارستانی در انگلیس به دلیل کمبود جایگاه های حمل اجساد در حال تجزیه شدن هستند.

- بازرسان گزارش کرده اند که اجساد در سردخانه های بیمارستانی در انگلیس به دلیل کمبود جایگاه های حمل اجساد در حال تجزیه شدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمبود فضا برای منجمدسازی اجساد منجر به نگهداری آنها در دمای نامناسب شده است که در یکی از این موارد این وضعیت برای بیش از دو ماه نیز ادامه داشته است.

بیمارستان هایی که در گزارش ها مورد انتقاد قرار گرفته اند، پس از بازرسی هایی در سال های 2022 و 2023 میلادی مدعی شدند که سیستم های نگهداری اجسادشان از آن زمان بهبود یافته اند.

در یکی از این موارد در بیمارستان عمومی لیدز ، جسدی پس از قرار نگرفتن در محیطی مناسب پس از 70 روز دچار تجزیه شد.

همچنین بازرسان در سال 2022 از بیمارستان کالج کینگ در لندن بازدید کردند و متوجه کمبودهای بسیار مهم در خدمات سردخانه از جمله وجود شرایط کپک زدگی شدند.

به طور مشابه، در سال 2022 میلادی گزارشی از امکانات بیمارستان جان رادکلیف در آکسفورد، نگهداری نامناسب اجساد را نشان می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی، مقامات بهداشتی انگلیس در پی ارائه این قبیل گزارش ها تاکید کرده اند که اجساد می بایست در دمایی مناسب نگهداری شوند و همه سردخانه ها باید با استاندارده


برچسب ها: بیمارستان - اجساد - بیمارستانی - بازرسان - سردخانه - گزارش - کمبود
آخرین اخبار سرویس:

تجزیه اجساد در سردخانه های بیمارستانیِ انگلیس

تجزیه اجساد در سردخانه های بیمارستانیِ انگلیس