مطالب مرتبط:
چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد به چه علت بود؟
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد به چه علت بود؟
تکرار قصه تلخ گشت ارشاد در خیابان های شهر؛ دولت رییسی همچنان مدافع رویکرد های تند و سلبی در موضوع حجاب/تذکرات اصولگرایان فراموش شد؟
اصولگرایان موافق برخورد با زنان بدون حجاب، بعد از فوت مهسا امینی چه نظری درباره گشت ارشاد داشتند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 19:552024-04-25سياسي

حامیان گشت ارشاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه سازندگی، دیروز احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور در جلسه ای با کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضاییه طرح نور را با قوت ادامه خواهم داد .

این طرح، برنامه نیروی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب است که از 25 فروردین ماه آغاز شده و همزمان گشت های ارشاد نیز در نقاط مختلف خیابان ها مستقر شدند.

همزمان چند روز پیش نیز احمد وحیدی، وزیر کشور با حمایت از اجرای طرح نور توسط فراجا اعلام کرد که؛ غالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می شود.

علاوه بر نیروی انتظامی، سپاه پاسداران نیز اعلام کرد به وسیله راه اندازی گروه هایی تحت عنوان سفیران مهر برای مقابله با بی حجابی مشارکت خواهد کرد.

حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت که سفیران مهر آموزش دیده اند تا ضوابط مربوط به حجاب در اماکن عمومی و تذکر و روشنگری قاعده مند را به صورت جدی تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستان ها، تفرجگاه ها و حمل و نقل عمومی تهران پیگیری کنند.

بعد از آن فراجا روز سه شنبه چهارمین اطلاعیه خود را در باره این طرح منتشر کرد و گفت در روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته بین المللی و داخلی در زمینه فساد و فحشا، تجارت ج


برچسب ها: نیروی انتظامی - فرمانده سپاه محمد رسول الله - انتظامی - کمیسیون فرهنگی مجلس - سپاه محمد رسول الله - اعلام - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

حامیان گشت ارشاد

حامیان گشت ارشاد