مطالب مرتبط:
جاده هراز مسدود شد
وضعیت جاده ها / محور هراز مسدود شد
جاده هراز مسدود شد
وضعیت جاده هراز امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
ریزش سنگ درطول مسیر جاده هراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-04-23اجتماعي

جاده هراز در حال حاضر برای تردد باز است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز گفت: تداوم بارش باران باعث ریزش سنگ های معلق از کوه در بیشتر مسیر طولی جاده هراز شده است.

- ایسنا/مازندران رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز گفت: تداوم بارش باران باعث ریزش سنگ های معلق از کوه در بیشتر مسیر طولی جاده هراز شده است.

روشن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: حجم ریزش سنگ های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه در بخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ های بزرگ در حد فاصل کیلومتر 35 تا 55 جاده هراز شد،حادثه ساز شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ های کوهی از سطح جاده در حال جمع آوری است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز لاریجان گفت: ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند شد که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران کرده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

روشن، با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده می شود.


برچسب ها: ریزش سنگ - جاده - جاده هراز - هراز - رییس اداره - راهداری - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

جاده هراز در حال حاضر برای تردد باز است

جاده هراز در حال حاضر برای تردد باز است