مطالب مرتبط:
کوه ها هم ترک برمی دارند!
کمبودهای بخش کارگری قلعه گنج نیازمند توجه مسئولان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-03پزشكي

این 12 گنج را فقط کچل ها دارند!


باورتان می شود که کچل بودن می تواند برای انسان، مفید باشد؟ اگر در صحت این مسئله شک دارید باید بگوییم که سخت در اشتباهید و کم پشتی مو برخلاف تاثیر منفی روی ظاهر، - کچل شدن و ریزش موهای سر، شاید از دید افرادی که دچار آن می شوند اتفاق خوشایندی نباشد، اما در عین حال دارای فوایدی است که تنها افراد کچل مشمول آن هستند.

به نقل از اقتصادنیوز: باورتان می شود که کچل بودن می تواند برای انسان، مفید باشد؟ اگر در صحت این مسئله شک دارید باید بگوییم که سخت در اشتباهید و کم پشتی مو برخلاف تاثیر منفی روی ظاهر، اثرات مثبتی در سلامت انسان دارد.

با اینکه ریزش مو و دیدن کمتر شدن تارهای موهای سر، برای هیچ کس اتفاق خوشایندی نیست اما باید بدانید که کچل شدن آنقدر هم اتفاق بدی نیست.

پس به جای اینکه مدام روی جنبه های منفی اش تمرکز کنید، سعی کنید که به مزایای آن هم فکر کنید.

1.

خطر کمتر ابتلا به سرطان تحقیقات در مورد سرطان پروستات نشان می دهد مردانی که در سنین جوانی به ریزش مو دچار می شوند، 45 درصد خطر کمتری برای ابتلا به سرطان پروستات دارند.

آن ها به این نتیجه رسیدند که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مقدار زیادی تستوسترون یکی از علت های کچلی در بین مردان است و رشد تومور را در آنها کاهش می دهد که قطعا در کاهش ابتلا به سرطان نیز در آنها موثر است.


برچسب ها: اتفاق - انسان - ریزش مو - منفی - تاثیر - افراد - سرطان
آخرین اخبار سرویس:

این 12 گنج را فقط کچل ها دارند!

این 12 گنج را فقط کچل ها دارند!