موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - استقلال و پرسپوليس - تامين اجتماعي - كنفدراسيون فوتبال آسيا - مستمري بگيران - كنفدراسيون فوتبال - تيم هاي استقلال و پرسپوليس - مسابقات ليگ قهرمانان آسيا - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - ليست آرژانتين - پول بلوكه - آزمون قضاوت - بيمارستان آيت الله طالقاني - نيلوفر آبي - پروژه كنار گذر غربي - سيروس پور موسوي - سنجش صلاحيت حرفه اي معلمان - گروه صنعتي ايران خودرو - طرح كرامت رضوي - جامبولات تديف - مرسي - درونگرايي

مطالب مرتبط:
آتش بازی دمبله و ام باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شد
پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام باپه به قهرمانی نزدیک تر شد
آتش بازی دمبله و ام باپه در لوشامپیونه
آتش بازی پاری سن ژرمن به سمت قهرمانی
آتش بازی پاری سن ژرمن به سمت قهرمانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 00:302024-04-24ورزشي

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شد


در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

- آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شد در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

 شاگردان لوییس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن صدرنشین جدول رده بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است.

در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاری


برچسب ها: لوشامپیونه - لوشامپیونه فرانسه - پاری سن ژرمن - تیم فوتبال - ورزشگاه خانگی - فرانسه - قهرمانی
آخرین اخبار سرویس:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شد

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شد