مطالب مرتبط:
افزایش 35 درصدی بهای خدمات ایمنی آتش نشانی
افزایش بهای خدمات سازمان آتش نشانی برای سال جدید
بهای خدمات آتش نشانی 35 درصد افزایش یافت 
نرخ خدمات آتش نشانی گران شد
جدیدترین جزییات توافق آتش بس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-05-07حوادث

آتش نشانی باید هوشمند شود


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه 50 درصد کار در آتش نشانی توسط نیروی انسانی انجام می شود، گفت: 50 درصد دیگر را هم باید هوشمند کرد تا خدمات ایمنی با کیفیت بهتری انجام شود.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه 50 درصد کار در آتش نشانی توسط نیروی انسانی انجام می شود، گفت: 50 درصد دیگر را هم باید هوشمند کرد تا خدمات ایمنی با کیفیت بهتری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اله محمدی در سومین رویداد استارت آپی محصولات ایمنی و آتش نشانی که عصر امروز در محل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد، گفت: امروزه در دنیا هوش مصنوعی بسیار پیشرفته شده و در همه امور از آن استفاده می شود اما ما در ایران از این موضوع عقب هستیم که باید جبران شود.

وی افزود: 50 درصد کار ما نیروی انسانی است اما می توان 50 درصد باقی مانده را هوشمند کرد و با استفاده از ابرازهای به روز جان انسان را بهتر و بیشتر نجات داد.

در تخصص ما نیز که ثانیه ها نیز بسیار اهمیت دارند می توانیم با استفاده از تکنولوژی ها در حوادث بهتر عمل کنیم.

محمدی گفت: به هر حال حوادث رخ می دهند اما ما می توانیم پیشگیری کنیم، همچنین باید بدانیم که چه کاری باید انجام دهیم که کمتر آسیب ببینیم.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشانی - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - نیروی انسانی - ایمنی - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی باید هوشمند شود

آتش نشانی باید هوشمند شود