مطالب مرتبط:
سال 98 برنامه توجیهی نمایندگان در هتل تهران برگزار شد اما کسی سروصدا نکرد/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه ای در راه آهن بروند؟
اجتماع بزرگ «دختران دانشجو» در حرم بانوی کرامت برگزار می شود
جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می شود
سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال 1403 برگزار شد
اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-05-08اقتصادي

روز مزرعه کاملینا در بزرگترین مزرعه کبودراهنک برگزار شد


روز مزرعه کاملینا با هدف تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و سیاست های دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی و نیز با هدف طرح جهش تولید با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بخش خصوص در بزرگترین مزرعه کاملینای شهرستان کبودراهنگ در روستای قباق .

- ایسنا/همدان روز مزرعه کاملینا با هدف تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و سیاست های دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی و نیز با هدف طرح جهش تولید با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بخش خصوص در بزرگترین مزرعه کاملینای شهرستان کبودراهنگ در روستای قباق تپه با حضور مسئولان و کشاورزان برگزار شد.

مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این مراسم اظهار کرد: متأسفانه در شهرستان کبودراهنگ میزان زحمت کشاورزان با درآمد و ارزش افزوده اقتصادی آنها همخوانی ندارد که در این رابطه توجه به اقدامات ترویجی، ترغیب کشاورزان به کشت های جایگزین و بهره وری بالا توسط جهادکشاورزی ضرورت دارد.

غلامی خشکسالی و عدم توجه به اقتصاد کشاورزی را از عوامل عدم همخوانی درآمد و میزان زحمت کشاورزان در فاصله زمانی کشت تا برداشت و فروش محصول کشاورزان منطقه دانست و افزود: از جهادکشاورزی درخواست داریم کشت های جایگزین را که با آب و هوا و میزان آب های زیرزمینی شهرستان در رابطه با تولیدات کشاورزی دارای سازگ


برچسب ها: کبودراهنگ - کاملینا - جهش تولید - ستاد اجرایی فرمان - مزرعه - شهرستان - روز مزرعه
آخرین اخبار سرویس:

روز مزرعه کاملینا در بزرگترین مزرعه کبودراهنک برگزار شد

روز مزرعه کاملینا در بزرگترین مزرعه کبودراهنک برگزار شد