مطالب مرتبط:
شناسایی 16 هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی
ضابطه ثبت فرآورده های بافت، سلول و ژن درمانی
تولید ماهانه 25 هزار گیاه زینتی در سرای نوآوری کشت بافت رفسنجان/ رشد 5 برابری درآمدها در دو سال
استقبال سمنانی ها از رییس جمهور تاریخی بود
تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 17:252024-04-21سياسي

قدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد


در مراسمی با حضور رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور از قدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد.

- ایسنا/فارس در مراسمی با حضور رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور از قدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد.

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور امروز، 2 اردیبهشت ماه در مراسم رونمایی ازقدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز گفت: پتانسیل های میراث فرهنگی در استان فارس بسیار بالاست و کمتر استانی از این پتاسیل برخوردار است.

مصطفی ده پهلوان به بازدیدش از بافت تاریخی شیراز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حفاظت و مرمت و اجرای پروژه های گردشگری در بافت تاریخی شیراز همکاری های خوبی را با میراث فرهنگی داشتند که جای تقدیر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس هم در این مراسم حضوربخش خصوصی و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز را نقطه عطفی برای توسعه گردشگری و حفاظت از آثار دانست.

محمد ثابت اقلیدی به ثبت ملی بافت مرکزی تاریخی شیراز و تاثیر آن بر حفظ آثار در این منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بافت میانه تاریخی شیراز هم دارای آثارارزشمند و متعددی است که در نوع خود بی نظیر است از این رو جا دارد


برچسب ها: بافت تاریخی شیراز - میراث فرهنگی - بافت تاریخی - میراث فرهنگی و گردشگری - پژوهشگاه میراث فرهنگی - قدیمی ترین - تاریخی
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد

قدیمی ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد