مطالب مرتبط:
آب سد سفیدرود رهاسازی شد
هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
آب سد سفیدرود رها سازی شد
600 متر مکعب آب در ثانیه از سد دز رهاسازی می شود
رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-05-05اقتصادي

آب سد سفیدرود رهاسازی شد


رهاسازی آب سد سفیدرود و آب گذاری کانال های آبیاری کشاورزی گیلان امروز (یکشنبه) 16 اردیبهشت ماه با حضور و دستور استاندار آغاز شد.

- ایسنا/گیلان رهاسازی آب سد سفیدرود و آب گذاری کانال های آبیاری کشاورزی گیلان امروز (یکشنبه) 16 اردیبهشت ماه با حضور و دستور استاندار آغاز شد.

اسدالله عباسی امروز، 16 اردیبهشت ماه با حضور در شهر رودبار، از سد سفیدرود بازدید و بر چگونگی اجرای رهاسازی آب این سد همزمان با آغاز فصل زراعی نظارت و دستوراتی را صادر کرد.

استاندار گیلان در این بازدید در جریان آخرین وضعیت آب ذخیره شده در پشت سد سفیدرود قرار گرفت و بر رعایت کامل تقویم زراعی توسط شالیکاران و اجرای کامل مصوبات ستاد مدیریت آب تاکید کرد.

وی در حاشیه رهاسازی آب سد سفیدرود در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در حال حاضر حجم ذخیره آب پشت سد حدود 702 میلیون مترمکعب است که پارسال در همین مقطع زمانی حدود 720 میلیون متر مکعب بوده است.

عباسی افزود: سال گذشته بارش های خوبی داشتیم و با همکاری مردم و تعامل و هماهنگی آنها با مدیران و عمل براساس تقویم زراعی، آب کشاورزی را مدیریت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز تمهیدات لازم را فراهم و اعلام کردیم سردهنه ها و نهرها و چاه ها را آماده کنند؛ ضمن اینکه انتظار می رود کشاورزان نیز همچون پارسال نوبت بندی آب را رعایت و به مسئ


برچسب ها: سد سفیدرود - سفیدرود - رهاسازی آب - رهاسازی آب سد - رهاسازی - کانال های آبیاری - دستور استاندار
آخرین اخبار سرویس:

آب سد سفیدرود رهاسازی شد

آب سد سفیدرود رهاسازی شد