مطالب مرتبط:
لغو محدودیت اعطای پایه های تشویقی اعضای هیات علمی
لغو محدودیت اعطای پایه های تشویقی به اعضای هیات علمی
محدودیت اعطای پایه های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد + نامه
محدودیت اعطای پایه های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد |
محدودیت اعطای پایه های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 18:002024-04-27دانش

دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست


رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اقدامات پلیس آمریکا در سرکوب دانشجویانی که برای حمایت از مردم غزه تجمعاتی را برگزار کرده بودند، گفت: محیط آکادمیک جایی نیست که رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اقدامات پلیس آمریکا در سرکوب دانشجویانی که برای حمایت از مردم غزه تجمعاتی را برگزار کرده بودند، گفت: محیط آکادمیک جایی نیست که رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی صورت گیرد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد امروز هشتم اردیبهشت با تجمع در مقابل درب شمالی این دانشگاه، اقدامات پلیس آمریکا در سرکوب دانشجویانی که برای حمایت از مردم غزه تجمعاتی را برگزار کرده بودند را محکوم کردند.

دانشجویان حاضر در این تجمع با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین و سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست همدردی خود با همنوعان آمریکایی شان را اعلام کردند و از مقامات ایالات متحده خواستند به استانداردهای دوگانه خود در قبال آزادی بیان پایان دهند.

مسعود میرزایی شهرابی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد در این تجمع اظهار کرد: امروز بار دیگر آمدیم با ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم.


برچسب ها: دانشجویان - دانشگاه فردوسی مشهد - حمایت از مردم غزه - رییس دانشگاه فردوسی مشهد - اعضای هیات علمی - دانشگاه فردوسی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست

دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست