مطالب مرتبط:
خبر خوش برای کارکنان دولت/ موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان
موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت در هفته
موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به 40 ساعت در هفته
دولت با کاهش ساعت کاری به 40 ساعت در هفته موافقت کرده است
نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی بیشتری دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-14سياسي

مصری: تمام کارکنان دستگاه های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری خواهند شد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه های اجرایی که از طریق دستگاه ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه های اجرایی که از طریق دستگاه ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته ضمن طرح پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح بیان کرد: انتظار ما این است هر کسی که در دستگاه های اجرایی کار می کند مشمول این قانون شود و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه های اجرایی شود.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز که فقط به نیروهای شرکتی اختصاص داشت مجلس ورود کرد و همه طرحی ها را شامل می شود.

طرح ساماندهی کارکنان دولت افتخاری برای مجلس یازدهم است و انتظار داریم هیات رییسه از مجمع تشخیص مصلحت پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: درخصوص این طرح در دست بررسی نیز انتظار ما این است که همه کارکنان دستگاه های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری در هفته شده و در صورت تعطیلی جمعه و شنبه، این تعطیلی مشمول آنان هم شود.


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - دستگاه ها - کاهش ساعت کاری - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - دستگاه - رییس مجلس شورای اسلامی - کارکنان
آخرین اخبار سرویس:

مصری: تمام کارکنان دستگاه های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری خواهند شد

مصری: تمام کارکنان دستگاه های اجرایی مشمول کاهش ساعت کاری خواهند شد