مطالب مرتبط:
ورود یگان ویژه به کویر!
ورود یگان ویژه به کویر/ پایش مستمر کویر با تجهیزات نوین
ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان+ لینک ورود به سامانه ثبت نام بیمه دانشجویان
پیش بینی ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان
اعلام تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 08:102024-04-22سياسي

ورود یگان ویژه به کویر!


جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان های ویژه با تجهیز یگان های تکاوری به تجهزات نوین است.

- سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان های تکاوری قرار دارد.

وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه های آموزشی ویژه یگان های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان های ویژه با تجهیز یگان های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش های همه همکاران در یگان های ویژه و یگان های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحدها


برچسب ها: ویژه - کویر - برنامه های آموزشی - ایران - مقام معظم رهبری - جانشین - نیروی انسانی
آخرین اخبار سرویس:

ورود یگان ویژه به کویر!

ورود یگان ویژه به کویر!