مطالب مرتبط:
اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل زدگان سیستان و بلوچستان
اتخاذ تدابیر ویژه در دولت برای رسیدگی به مسائل سیل زدگان سیستان و بلوچستان
سید احمد حسینی: لازم است با اتخاذ تدابیر معقول و منطقی، راهکارهای تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی(س) تدوین شود
استاندار کرمان: بی ثباتی مدیریتی در حوزه مس برای توسعه استان چالش است
تمرکز دشمن در حوزه اقتصاد پس از شکست در عرصه نظامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 07:202024-04-21سياسي

در حوزه فاقدین شناسنامه باید تصمیم درست اتخاذ شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه فاقدین شناسنامه باید تصمیم درست گرفته شود چرا که در غیر این صورت ظلمی در حق افراد یا در حق نظام اسلامی خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه فاقدین شناسنامه باید تصمیم درست گرفته شود چرا که در غیر این صورت ظلمی در حق افراد یا در حق نظام اسلامی خواهد بود.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه شنبه اول اردیبهشت در دیدار مدیرکل و جنعی از کارکنان سازمان ثبت احوال استان عنوان کرد: سازمان ثبت احوال دارای یک وظیفه حساس است چرا که اطلاعات افراد را از ابتدای تولد تا زمان فوت آن ها ثبت می کند و مبنای بسیاری از خدماتی است که می تواند به افراد ارائه شود.

امام جمعه زاهدان افزود: کار گسترده در سیستان و بلوچستان با مشکلات و موانع مختلفی مواجه است اما انتظار می رود که با همت بلند و تلاش جهادی بتوانید موانع را کنار زده و به تدریج مشکلات را کم کنید.

آیت الله محامی بیان کرد: طبق گزارش هایی که به بنده ارائه شده میزان واقعی ولادت و وفات افراد در استان با میزان ثبت شده یکسان نیست و در مواردی از شناسنامه فرد فوت شده سوء استفاده صورت می گیرد و حتی در مواردی هنگام تولد نوزاد نیز سازمان ثبت احوال تنها با صورت جلسه و گواهی دهیار تولد نوزاد را ثبت می کند که این یک


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سازمان ثبت احوال - نماینده ولی فقیه - سیستان - شناسنامه - نظام اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه فاقدین شناسنامه باید تصمیم درست اتخاذ شود

در حوزه فاقدین شناسنامه باید تصمیم درست اتخاذ شود