مطالب مرتبط:
کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
پیش بینی حساس از وضعیت خودرو در هفته آینده
 بلینکن چین را به تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات آینده آمریکا متهم کرد
آغاز موج جدید فعالیت سامانه بارشی طی هفته آینده
وضعیت آب و هوای تهران طی 5 روز آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-04-27اقتصادي

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده


رییس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را 1868 میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر 1837 میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت 100 درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت 97.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را 1868 میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر 1837 میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت 100 درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت 97.

2 درصدی شده اند که میانگین آن به 98 درصد می رسد.

حبیب جهانساز امروز، هشتم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز چین بهاره برگ سبز چای از روزهای آینده، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و سرمای اوایل سال، شاهد تاخیر در چین اول هستیم، اما به زودی برداشت را آغاز می کنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت خرید تضمینی برگ سبز و عقد قرارداد با کارخانجات فراهم شده است، افزود: چین بهاره تا پایان خردادماه ادامه دارد، اما در مجموع چهار چین در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می شود.

رییس سازمان چای کشور با اشاره به فاصله یک ماهه تا 45 روز بین هر چین، اضافه کرد: 90 درصد باغات چای در اراضی شیبدار و دیم بوده و لذا شرایط اقلیمی در زمان برداشت اثرگذار است.


برچسب ها: میلیارد تومان - پرداخت - برگ سبز چای - میلیارد - مطالبات - رییس سازمان - تومان
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده