مطالب مرتبط:
همه جا نه، در این یک فقره حق اما با بهروز افخمی بود!
بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می آید
بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش
بهروز نعمتی عزادار شد
بهروز نعمتی عزادار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 17:252024-04-25سياسي

همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!


گاهی می خواهی ابرو را درست کنی و چشم کور می شود و احتمالا اتاقی ها در قضیه تعطیلی پنج شنبه یا شنبه حالا همین  حس را دارند.

البته خوش به حال آقای رییسی که در این فقره هم موضع خاصی ندارد! - گاهی می خواهی ابرو را درست کنی و چشم کور می شود و احتمالا اتاقی ها در قضیه تعطیلی پنج شنبه یا شنبه حالا همین  حس را دارند.

البته خوش به حال آقای رییسی که در این فقره هم موضع خاصی ندارد!    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- با اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تقلیل ساعات کار هفته از 44 ساعت به 40 ساعت بحث اضافه شدن یک روز تعطیل دیگر جدی شد و اتاق های بازرگانی به تکاپو افتادند و خواستار آن شدند این تعطیلی روز شنبه باشد تا جمعه و شنبه تعطیل باشند زیرا اگر قرار بر تعطیلی پنج شنبه ها باشد رابطه کاری ایران با دیگر کشورها بیشتر قطع خواهد بود.

  در حالت فعلی شنبه ها و یکشنبه طرف ها تجاری تعطیل اند و جمعه هم ما و در عمل نیز پنج شنبه ها تق و لق است و از 7 روز هفته 3 روز باقی می ماند!  منطق اقتصادی و تجاری می گوید شنبه ها اما چون شنبه روز تعطیل و فراغت یهودیان است قبلا هم نوشتم حساسیت ایجاد می شود چرا که در 10 فرمان موسای پیامبر هم آمده که 6 روز کار کن و روز هفتم هیچ کاری انجام نده و به فراغت بگذران زیرا خداوند (یهوه) جهان را در 6 روز آفرید و روز هفتم به استراحت پرداخت.


برچسب ها: شنبه - تعطیل - تعطیلی - قانون مدیریت خدمات کشوری - اتاق - فقره - بهروز افخمی
آخرین اخبار سرویس:

همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!

همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!