مطالب مرتبط:
مهارت آموزی لازمه تحقق راهبرد شعار سال +فیلم
جهش تولید در فولاد اکسین زمینه ساز تحقق شعار سال است
برای تحقق شعار سال منتظر بخشنامه ها نباشید
گزارش خبری نشست تبیینی با موضوع «مسائل اقتصادی کشور و راهکارهای عملیاتی تحقق شعار سال»
با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/ تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 10:452024-05-10سياسي

عزم دستگاه قضا برای تحقق شعار سال/استخراج 6 میلیون تن سنگ آهن از معدن زرند


رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان در سفر به شهرستان زرند از معدن سنگ آهن جلال آباد این شهرستان بازدید و در جریان روند بهره برداری از این معدن قرار گرفت .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان در سفر به شهرستان زرند از معدن سنگ آهن جلال آباد این شهرستان بازدید و در جریان روند بهره برداری از این معدن قرار گرفت .

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 21 اردیبهشت ماه در این بازدید گفت: در شهرستان زرند اقدامات خوب و موثری در گسترش معادن به ویژه سنگ آهن بوجود آمده که منجر به اشتغال آفرینی زیادی در شهرستان شده است.

وی افزود: در این بازدید با آخرین وضعیت معادن شهرستان زرند آشنا شدیم، وضعیت معدن جلال آباد هم اکنون نسبتا مناسب است و این معدن بخشی از مواد اولیه موردنیاز کارخانجات فولاد زرند را تامین می کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: وضعیت خوبی در شهرستان زرند حاکم است و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد اما فعالیت های صنعتی و معدن به خوبی در حال انجام بوده و اشتغال خوبی در شهرستان به وجود آمده است.

وی گفت: عزم دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید جدی است و امروز هم در دیدار با مسئولان و مهندسان این واحد صنعتی و معدنی اعلام کردیم اگر هر زمان با مشک


برچسب ها: شهرستان - شهرستان زرند - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - شورای قضایی استان - رییس کل دادگستری - معدن
آخرین اخبار سرویس:

عزم دستگاه قضا برای تحقق شعار سال/استخراج 6 میلیون تن سنگ آهن از معدن زرند

عزم دستگاه قضا برای تحقق شعار سال/استخراج 6 میلیون تن سنگ آهن از معدن زرند