مطالب مرتبط:
فیلم | هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از افزایش خدمات رسانی تا درآمدزایی
سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
ثبت 1330 میلی متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
خدمات دهی بیمه سلامت به 1391 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد
آیت الله رییسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 11:452024-04-24اقتصادي

رسیدگی به 1358پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 218 میلیارد و 147 میلیون ریالی متخلفان اقتصادی طی فروردین ماه امسال در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 218 میلیارد و 147 میلیون ریالی متخلفان اقتصادی طی فروردین ماه امسال در این استان خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 در جمع خبرنگاران گفت: در فروردین سال 1403 یک هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی به شعب این اداره کل وارد و رسیدگی شده اند.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده یک هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، و 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد 97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی تصریح کرد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل تعزیرات حکومتی - اقتصادی - بویراحمد - کهگیلویه - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 1358پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

رسیدگی به 1358پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد