مطالب مرتبط:
توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین اجتماعی و دیوان عدالت اداری
ببینید | کنایه رییس قوه قضاییه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
برای برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همراهی مردم هستیم
غیر قابل تحمل شدن مشکلات اقتصادی و ارزی برای مردم
بحران عملکرد اقتصادی دولت | نماینده ایذه: آقای رییس جمهور بگویند اگر رشد اقتصادی 6درصد بوده، اثرش در کجای سفره مردم بوده است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 09:302024-04-22اقتصادي

مشارکت مردم اساس توسعه اجتماعی و اقتصادی است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، مشارکت مردم را اساس توسعه اجتماعی و اقتصادی ذکر کرد و گفت: مردم پایه های اصلی تحکیم و تثبیت اقتصادی هستند.

- علی اکبر عبدالملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مردم پایه های اصلی تحکیم و تثبیت اقتصادی و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع نیز عنصر اصلی تقویت اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: تسهیل در قوانین و بروکراسی اداری سرمایه گذاری، جهت حضور گسترده فعالان اقتصادی شناسنامه دار که برآمده از بطن مردم هستند، از مهمترین راه کارهای عملی جهش تولید و از راهبردهای اساسی پارلمان بخش خصوصی است که می بایست به جدّ پیگیری شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، پروسه اعتماد سازی حاکمیت نسبت به مردم و تولیدکنندگان را بسیار با اهمیت ذکر و بیان کرد: زمانی مشارکت مردم در حمایت از تولید بیشتر می شود که مردم ثبات و آرامش بازار را که بر زندگی آنها نقش مستقیمی دارد، درک کنند.

به گفته وی، مشارکت فعالان اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری مولد، هنگامی بیشتر می شود که علاوه بر ثبات بازار، ثبات قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل ها در فضای کسب و کار به خوبی رعایت شده باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، نمود مشارکت مردم و فعالان اقتصادی در جهش تولید را در گرو تبیین قوانین مر


برچسب ها: اقتصاد - اقتصادی - مردم - مشارکت مردم - توسعه اجتماعی - تولیدکنندگان - تولید
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم اساس توسعه اجتماعی و اقتصادی است

مشارکت مردم اساس توسعه اجتماعی و اقتصادی است