مطالب مرتبط:
امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب و آبگرفتگی روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به 240 سیل زده
امدادرسانی به بیش از 500 خودرو در سیلاب نیشابور
امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان 30 خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
مجوز برگزاری امتحانات در سه نقطه عشایری کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-05اجتماعي

امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب و آبگرفتگی روزهای اخیر در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب و آبگرفتگی روزهای اخیر در استان خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: از روز پنجشنبه 13 تا 15 اردیبهشت ماه همه شهرستانهای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند و در مناطقی از آن ها شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

وی اظهارکرد: در این شرایط، نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات امداد و نجات انجام دادند که در این عملیات ها 22 تیم و 15 دستگاه خودروی امدادی به کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امدادگران به 694 نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم های تخصصی سیلاب، کار تخلیه گل و لای و آب 34 منزل مسکونی را با 6 دستگاه پمپ لجن کش انجام دادند.

فلاحی با بیان اینکه در این مدت 10 خانوار در قالب 47 نفر اسکان داده شدند، دوست تصریح کرد: همچنین 265 بسته غذایی، 283 اقلام زیستی شامل پتو و موکت، 10 چادر امدادی و 430 کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان ناشی از سیل و آبگرفتگی استان توز


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - جمعیت هلال احمر - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - استان
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

امدادرسانی به 694 نفر در پی سیلاب روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد