مطالب مرتبط:
لهستان: نیروهای ناتو همین حالا هم در اوکراین حضور دارند
قوانین جدید دانشگاه خواجه نصیر : تشکیل گروه های مجازی بیشتر از 100 نفر توسط دانشجویان منوط به کسب مجوز است / عضویت در شبکه های مجازی غیرمجاز منجر به اعمال تنبیهات طبق شیوه نامه انضباطی خواهد شد
یونان اس-300 و پاتریوت به اوکراین نمی دهد
خیال راحت پوتین از پیروزی مقابل اوکراین/وعده برای جشنی بزرگ
مدودف: تکمیل عملیات نظامی و نازی زدایی اوکراین تنها اولین گام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:302024-05-10بين الملل

مسکو: بعید است ناتو برای عضویت اوکراین قوانین را دور بزند


مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت، بعید است بلوک نظامی ناتو قوانین موجود را برای پیگیری سریع الحاق اوکراین به ناتو دور بزند.

- مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت، بعید است بلوک نظامی ناتو قوانین موجود را برای پیگیری سریع الحاق اوکراین به ناتو دور بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد ائتلاف ناتو برای پیوستن سریع اوکراین به خود قوانین و رویه های کنونی را دور بزند، گفت: خیر فکر نمی کنم ناتو چنین کاری انجام بدهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارش خود آورده است: راب بوئر ، رییس کمیته نظامی ناتو در مارس 2024 گفته بود که عضویت اوکراین در ائتلاف نظامی ناتو یک معامله تمام شده است، اما بحث در مورد اینکه چه زمانی انجام شود و چه اتفاقی می افتد، ادامه دارد.

اواخر سپتامبر 2022، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین گفت که این کشور با سرعت در حال حرکت به سمت تحقق درخواست پیوستن به ناتو است.

با این حال، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفته است که عضویت کامل اوکراین در این ائتلاف تا پس از پایان درگیری اوکراین غیرممکن است.

مجولیان اسمیت ، فرستاده دائم ایالات متحده در ناتو در اواخر آوریل گفته بود، زلنسکی برای نشست آتی ناتو در تابستان امسال در واشنگتن دعوت خواهد شد زیرا اوکراین موضوع کل


برچسب ها: سرویس اطلاعات خارجی روسیه - اوکراین - سرویس اطلاعات - ناتو - قوانین - اطلاعات - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: بعید است ناتو برای عضویت اوکراین قوانین را دور بزند

مسکو: بعید است ناتو برای عضویت اوکراین قوانین را دور بزند