مطالب مرتبط:
آورده متقاضیان مسکن ملی بین 650 تا 700 میلیون تومان است
یک هزار و 700 واحد بهره بردار در شهرک های صنعتی قم به تولید محصول مشغول هستند
یک هزار و 700 واحد بهره بردار در شهرک های صنعتی قم فعال هستند
قیمت شاهین به 700 میلیون تومان رسید + جدول قیمت
بودجه 700 میلیارد ریالی شهرداری اردستان تصویب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:102024-04-30سياسي

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با 700 ناظر آموزش دیده


رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری 700 ناظر آموزش دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

- حمیدرضا بهمنی نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس 700 نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای 6 حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه 6 منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تایید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات 11 اسفند 1402 حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم


برچسب ها: انتخابات - هیات نظارت بر انتخابات - گنبدکاووس - مجلس شورای اسلامی - نظارت بر انتخابات - انتخابات گلستان - دور دوم
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با 700 ناظر آموزش دیده

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با 700 ناظر آموزش دیده