مطالب مرتبط:
شناسایی ابعاد پنهان سرطان با ابزارهای زمین شناسی
محتواهای هوش مصنوعی در تیک تاک چه برچسبی می گیرند؟
بهبود بهره وری و کاهش هزینه ها؛ ثمره استفاده از هوش مصنوعی در صنعت
هوش مصنوعی چیست؟
بهبود بهره وری و کاهش هزینه ها؛ نتیجه استفاده از هوش مصنوعی در صنعت.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 06:302024-05-10پزشكي

هوش مصنوعی سلول های قاتل سرطان را شناسایی می کند


دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی، یک مدل پیش بینی کننده را برای شناسایی قوی ترین سلول های ایمنی قاتل سرطان و ارائه دادن ایمنی درمانی سرطان ابداع کرده اند.

- دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی، یک مدل پیش بینی کننده را برای شناسایی قوی ترین سلول های ایمنی قاتل سرطان و ارائه دادن ایمنی درمانی سرطان ابداع کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مدل پیش بینی کننده جدید را می توان همراه با چندین الگوریتم برای درمان سرطان به صورت شخصی سازی شده به کار برد که درمان را با ترکیب سلولی منحصربه فرد تومورهای هر بیمار منطبق می کند.

به نقل از ساینس دیلی، الکساندر هراری (Alexandre Harari) از مرکز پژوهش سرطان لودویگ (Ludwig Cancer Research) که این پژوهش را به همراه رمی پترماند (Remy Petremand) فارغ التحصیل این مرکز سرپرستی کرده است، گفت: اجرای هوش مصنوعی در سلول درمانی یک کار جدید است و شاید بتواند روش درمان را تغییر دهد و گزینه های بالینی جدیدی را به بیماران ارائه کند.

ایمنی درمانی سلولی شامل استخراج سلول های ایمنی از تومور بیمار، مهندسی کردن آنها برای تقویت توانایی های طبیعی در مبارزه با سرطان و انتقال مجدد آنها به بدن پس از رشد یافتن است.

سلول های T یکی از دو نوع اصلی گلبول های سفید یا لنفوسیت ها هستند که در خون گردش می کنند و به دنبال سلول های آلوده به ویروس یا سرطان می


برچسب ها: هوش مصنوعی - سرطان - درمان - مصنوعی - ایمنی درمانی - پیش بینی - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی سلول های قاتل سرطان را شناسایی می کند

هوش مصنوعی سلول های قاتل سرطان را شناسایی می کند