مطالب مرتبط:
ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
ترکیب رسمی استقلال در بازی با شمس آذر
ترکیب شمس آذر مقابل استقلال
حال و هوای آزادی پیش از آغاز دیدار استقلال و شمس آذر
فوری / ترکیب استقلال مقابل شمس آذر قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-04-20فرهنگي

شب تئاتری ها برای شمس لنگرودی


آیین نکوداشت محمد شمس لنگرودی شاعر، پژوهشگر، خواننده و بازیگر شامگاه روز جمعه سی و یکم فروردین ماه به بهانه اجرای پروژه نمایشی – موسیقایی «و تو هم برنگشتی» توسط مدیریت تماشاخانه ملک برگزار شد.

- آیین نکوداشت محمد شمس لنگرودی شاعر، پژوهشگر، خواننده و بازیگر شامگاه روز جمعه سی و یکم فروردین ماه به بهانه اجرای پروژه نمایشی – موسیقایی و تو هم برنگشتی توسط مدیریت تماشاخانه ملک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، در این آیین نکوداشت که پس از پایان اجرای این اثر نمایشی موسیقایی با حضور احمد پوری به عنوان مهمان ویژه، انجام شد، از سوی عماد عامری رییس هیات مدیره و امیر سپهر تقی لو مدیریت تماشاخانه ملک، هدایایی به رسم یادبود به همراه یک قاب عکس از محمد شمس لنگرودی در اجرای پروژه و تو هم برنگشتی به این شاعر و بازیگر شناخته شده کشورمان اهدا شد.

احمد پوری، مترجم، نویسنده و ویراستار شناخته شده کشورمان که به عنوان مهمان ویژه این اجرا در سالن حضور پیدا کرده بود، حین برگزاری نکوداشت محمد شمس لنگرودی گفت: صحبت درباره شمس لنگرودی آن هم در چند دقیقه کوتاه به هیچ عنوان میسر نیست زیرا وقتی بخواهیم از تلاش ها و آثار ارزشمندش در عرصه ادبیات حرف بزنیم زمان زیادی می برد که اصلا در چارچوب این برنامه نمی گنجد.


برچسب ها: شمس لنگرودی - نکوداشت - پروژه - نمایشی - بازیگر - مدیریت - احمد پوری
آخرین اخبار سرویس:

شب تئاتری ها برای شمس لنگرودی

شب تئاتری ها برای شمس لنگرودی