مطالب مرتبط:
تلف شدن 50 راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
تلف شدن 50 راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
رعد و برق بلای جان دام های عشایر در فارس شد
رعد و برق جان دام های عشایر دشت ارژن را گرفت
آذرخش، 50 رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-05-05اجتماعي

فارس/ تلف شدن 50 راس دام سبک بر اثر رعد و برق


بارش شدید باران در نقاط مختلف استان فارس سبب آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها و کندی تردد در برخی از محورهای مواصلاتی استان شد و براساس اعلام کریمی؛ - مدیرکل امور عشایر فارس این بارش ها و وقوع رعد و برق به  تلف شدن 50 راس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه و از بین رفتن  25 راس دام در شهرستان خنج منجر شد.

وقوع رعد و برق در آسمان استان فارس موجب تلف شدن 50 راس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه و 25 راس دام در شهرستان خنج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان فارس سبب آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها و کندی تردد در برخی از محورهای مواصلاتی استان شد و براساس اعلام کریمی؛ مدیرکل امور عشایر فارس این بارش ها و وقوع رعد و برق به  تلف شدن 50 راس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه و از بین رفتن  25 راس دام در شهرستان خنج منجر شد.

به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع شد و با توجه به اعلام هشدار های بارندگی از تاریخ 15 الی 17 ماه جاری به تمام خانوار های عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل امور عشایری استان فارس در ادامه از تخریب اکثر راه های عشایری مناطق غربی استان به دلیل شدت بارش های س


برچسب ها: عشایر - مدیرکل امور عشایر فارس - مناطق عشایری - سیلابی شدن مسیل ها - رعد و برق - شهرستان خنج - محورهای مواصلاتی
آخرین اخبار سرویس:

فارس/ تلف شدن 50 راس دام سبک بر اثر رعد و برق

فارس/ تلف شدن 50 راس دام سبک بر اثر رعد و برق