مطالب مرتبط:
شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟
آیا می شود پول را کپی کرد ؟ ببینید
حیوان خانگی جدیدی که قیمتش میلیاردی شد
حیوان خانگی جدیدی که قیمتش میلیاردی شد!
حیوان خانگی جدیدی که قیمتش میلیاردی شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-04-24فرهنگي

پرده جدیدی از شبکه نمایش های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می زند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-سیدرضا میرجعفری، اظهارات یکی از مدیران پخش فیلم شبکه نمایش خانگی که در بخشی از آن به هزینه های تولید پروژه در یکی از مجموعه ها اشاره می کند پشت پرده های جدیدی را در این صنعت را رو می کند که مورد توجه همه فعالین .

- پرده جدیدی از شبکه نمایش های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می زند؟ پرده ای که در این صحنه افتاد طعنه یا به نوعی جسارت یک مدیر به اهالی هنر است و البته پرسشی جدی در حوزه اقتصاد صنعت نمایش های خانگی و تعاملشان با هنرمندان و مخاطبین: آیا حرف اول و آخر را پول می زند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-سیدرضا میرجعفری، اظهارات یکی از مدیران پخش فیلم شبکه نمایش خانگی که در بخشی از آن به هزینه های تولید پروژه در یکی از مجموعه ها اشاره می کند پشت پرده های جدیدی را در این صنعت را رو می کند که مورد توجه همه فعالین رسانه و فرهنگ قرار گرفته است.

  این اظهارات واکنش گسترده ای نیز در بین اهالی فرهنگ و هنر و به خصوص هنرمندان داشته است چرا که این مدیر تابع بازار با مقایسه صنف هنرمندان با سایر صنوف آن ها را بی اخلاق و غیرمتعهد نامیده است.

پرسشی که از این دست مدیران برای افکار عمومی مطرح می شود این است که همقطارانش قبل از ورود به این عرصه چقدر با منطق اقتصاد کار فرهنگی آشنا بوده اند؟


برچسب ها: شبکه نمایش - شبکه نمایش خانگی - خانگی - نمایش - یکی از - نمایش خانگی - فرهنگ و هنر
آخرین اخبار سرویس:

پرده جدیدی از شبکه نمایش های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می زند؟

پرده جدیدی از شبکه نمایش های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می زند؟