مطالب مرتبط:
پیشنهاد حداد عادل برای تأسیس « وزارت رشد جمعیت »
پیشنهاد حداد عادل برای تشکیل وزارت زاد و ولد
حداد عادل: سیاست های تشویقی فرزندآوری باید علمی باشد
انتقاد حداد عادل: سینما و تلویزیون با زبان فارسی آشنا نیست
حداد عادل: تا وقتی زبان فارسی باشد، ایران هم خواهد بود/ تحصیل 10 هزار نفر در هند در رشته زبان فارسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-05-12سياسي

پیشنهاد حداد عادل برای تأسیس «وزارت رشد جمعیت»


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به فکر تأسیس وزارت رشد جمعیت افتاده اند ما هم باید هر آنچه که در توان داریم در این مسیر بگذاریم که درآینده دچار این بحران ها نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی عنوان کرد: امروز خیلی از کشورهای دنیا به فکر تأسیس وزارت رشد جمعیت افتاده اند ما هم باید هر آنچه که در توان داریم در این مسیر بگذاریم که درآینده دچار این بحران ها نشویم.

غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفت وگو با ستاد خبری جوانی جمعیت گفت: بحث توجه به جوانی جمعیت مسئله خیلی مهمی است، از جمله اموری که تا دیر نشده باید نسبت به آن اقدام کنیم وگرنه برای همیشه دیر می شود.

من توجه شما را جلب میکنم به خبری که همین روز گذشته در اخبار تلویزیون شنیدم مبنی بر اینکه کره جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الان به شدت با گرفتاری رشد جمعیت روبه رو است و آنها تصمیم گرفتند که یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هر اقدامی در جهت جوانی جمعیت از قانون گذاری، برپایی همایش و آگاهی دادن به مردم و صدها اقدام دیگر ارزشمند و اثرگذار است، گفت: من هم تأیید می کنم و امیدوارم که این همایش هم که ریاست جمهوری می خواهد


برچسب ها: فرهنگستان زبان و ادب فارسی - فرهنگستان زبان و ادب - زبان و ادب فارسی - فرهنگستان زبان - غلامعلی حدادعادل - فرهنگستان - رشد جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد حداد عادل برای تأسیس «وزارت رشد جمعیت»

پیشنهاد حداد عادل برای تأسیس «وزارت رشد جمعیت»