مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 07:152024-04-22پزشكي

هیچ وقت دیر نیست


حدود 70 درصد مرگ ومیرها در سطح جهان به چهار رفتار سبک زندگی شامل کم تحرکی، رژیم غذایی نامناسب، مصرف الکل و استعمال دخانیات مربوط می شود.

- بر اساس نتایج تحقیقات، ایجاد عادات ورزشی سالم می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت کلی داشته باشد و اینکه، چرا هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

ما به عنوان جامعه، به طور فزاینده ای در وضعیت سلامت ضعیف زندگی می کنیم و تأثیر عمیقی بر سلامت جامعه و افزایش فشار بر سیستم های مراقبت های بهداشتی دارد.

در حالی که ممکن است احساس کنیم با اطلاعاتی در مورد آنچه که باید بخوریم، چقدر باید ورزش کنیم و اهمیت سلامت روان غرق شده ایم، شکافی بین آنچه می دانیم و آنچه انجام می دهیم، وجود دارد.

چگونه می توانیم از رفتارهای ناسالمی که به عنوان عادت جا افتاده و باعث کاهش سلامت ما می شوند، جلوگیری کنیم؟ یافته های شاخص عادت، قابل توجه است.

آنها نشان می دهند که تأثیر تغییر رفتار بر سلامت و مرگ ومیر بیشتر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم و ایجاد عادات ورزشی سالم تأثیر عمیقی بر سلامت کلی دارد.

عادات ورزشی خوب بر سلامت کلی تأثیر می گذارد بر اساس نتایج این تحقیق، افرادی که رفتار خود را تغییر دادند تا عادت به ورزش با شدت متوسط را حفظ کنند، خطر مرگ ناشی از علل شایع خود را تا 27 درصد کاهش دادند.


برچسب ها: سلامت - کنیم - رفتار - استعمال دخانیات - سلامت جامعه - تغییر رفتار - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وقت دیر نیست

هیچ وقت دیر نیست