مطالب مرتبط:
کیسه های پارچه ای در نانوایی های بروجرد توزیع شد
توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان وبلوچستان
توزیع اعتبارات ویژه برای جبران کمبودهای تاریخی هرمزگان در دستور کار دولت باشد
توزیع روزانه قارچ به 55 تن رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-04-24پزشكي

25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می کنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در 25 نانوایی شهر شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در 25 نانوایی شهر شیراز خبر داد.

عباس رضاییان زاده امروز، 5 اردیبهشت ضمن بیان تعریف نان کامل، گفت: نان کامل یا نان سبوس دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان هایی که از آرد کامل تهیه می شود، از کامل ترین نان ها به شمار می رود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی تری نسبت به نان سفید پخت می شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می ش


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - شیراز - معاون بهداشت - دانشگاه علوم - نانوایی
آخرین اخبار سرویس:

25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می کنند

25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می کنند