مطالب مرتبط:
بهره برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است
تعداد 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است
57 پروژه مصوبه سفر رییس جمهور در لرستان به بهره برداری رسید
فاز یک مجتمع فارسجین به زودی به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-07پزشكي

بهره برداری 1000 تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از در دست ساخت بودن 1000 تخت بیمارستانی در سطح استان خبرداد و گفت: این واحدهای بیمارستانی ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از در دست ساخت بودن 1000 تخت بیمارستانی در سطح استان خبرداد و گفت: این واحدهای بیمارستانی ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

غلامعلی جاودان ظهر امروز (18 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های حوزه درمان اظهار کرد: در حوزه زیرساخت های آموزش پزشکی، ما توسعه دانشکده های پزشکی شرق و غرب استان در شهرستان های میناب و بندرلنگه را داریم.

وی با اشاره به لزوم توسعه تخت های بیمارستانی افزود: در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته و در حال توسعه تخت های بیمارستانی در بندرعباس و سایر شهرستان ها از جمله میناب هستیم و حدود هزار تخت بیمارستانی ظرف مدت سال جاری و سال آینده به ظرفیت تخت های بیمارستانی افزوده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حوزه بهداشتی 55 پروژه در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین منابع آماده و در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص وضعیت دفع پسماندهای بیمارستانی نیز اظهار کرد: در زمینه پسماندهای پزشکی در استان معاونت بهداشتی نظارت دارد و به دو صورت انجام می گیرد در


برچسب ها: بیمارستانی - تخت بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - تخت های بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 1000 تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان

بهره برداری 1000 تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان