مطالب مرتبط:
افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی؛ از ادعای اهانت به قوه قضاییه و شورای نگهبان تا عدم ایستادگی در برابر غرب!
افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
فوری/ دلایل رد صلاحیت حسن روحانی مشخص شد
دلایل رد صلاحیت روحانی
رسمی: عجیب ترین دلایل برای رد صلاحیت روحانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 07:502024-05-01سياسي

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی


موارد رد صلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضاییه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند .

- حسن روحانی: موارد رد صلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضاییه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

حسن روحانی در دیدار دوره ای با معاونان رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده ای نزدیک خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.


برچسب ها: شورای نگهبان - نگهبان - حسن روحانی - شورا - رد صلاحیت - شورای - صلاحیت
آخرین اخبار سرویس:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی